Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
Reklamlarınızın görünebileceği bir milyondan fazla web sitesi, video ve uygulamadan oluşan bir reklam ağıdır. Bu ağdaki siteler, hizmet, ürün veya web sayfanızla alakalı AdWords reklamları göstermek için Google’la iş ortaklığı yapmaktadır.
Görüntülü Reklam Ağı, AdWords reklamlarının görüntülenebileceği tüm web sayfalarına verdiğimiz ad olan Google Ağı’nın bir reklam biçimidir.
Google Görüntülü Reklam Ağı, gerçek ilgi alanı olan kitlelere erişmek için kesin hedefleme yöntemi kullanır. Bu, reklam verenler firmalar için daha iyi sonuçlar elde eder.
Anahtar Kelimeye Göre Hedefleme
İşinizle veya sattığınız ürün ile ilgili anahtar kelimeleriniz sitelerin içeriğiyle alakalı olduğunda, reklamlarınız otomatik olarak web siteleriyle ve cep telefonu uygulamaları gibi diğer yerleşimlerle eşleştirilebilir.Bu sayede sattığınız ürün veya verdiğiniz hizmeti araştıran bir kişi sizin reklamlarınızı görsel banner veya metin reklam olarak görür. Hem potansiyel müşterinize satış yapma fırsatı bulurken aynı zamanda marka bilinirliğini arttırmış olursunuz.
Web Sitelerini Hedefleme
Anahtar kelime hedeflemenin yanı sıra reklamınızın gösterileceği web sitelerini seçebilirsiniz. Bu siteler milyonlarca hiti bulunan yüksek kaliteli Türkiye’nin veya dünyanın en büyük haber siteleri, video portalları, bloglar ve birçok farklı alandaki web siteleridir. İşinizle ilgili en uygun web site listesini seçmekte sertifikalı uzman reklam ekibimiz size büyük bir zevkle yardımcı olacaktır.
Konu Hedefleme
Görüntülü reklam ağında Google’ın bizim için hazırladığı 1700 den fazla konu / içerik kategorisi altından seçim yapabilir, sadece bu konuların geçtiği sitelere reklam verebiliriz. Örneğin futbol ile ilgili bir web sayfası için reklam vereceksek futbol kategorisini seçerek Google’ın görüntülü reklam ağındaki futbol ile ilgili sayfalara reklam vermiş oluruz.
Kitle Hedefleme
Kitlenizi gezdikleri web sitelerini anlatan anahtar kelimelerle, web sitesi konularıyla veya yerleşim isimleriyle hedefleyin. Ayrıca Google’ın benzer kullanıcılar teknolojisini kullanarak yeniden pazarlama listenizdeki kişilere benzer göz atma alışkanlıklarına sahip tüketicileri bulabilirsiniz. Doğru müşteriyi bulabilmek için bu iki hedefleme yöntemi beraber kullanılmalıdır.
Görüntülü Reklam Ağı’nın Etkileri
+ Daha fazla ürün ve hizmet satışı
+ Müşteri bağlılığı oluşturma
+ Müşterilerin ilgisini çekme
+ Marka bilinirliğini artırma
+ Tüm ilgili sitelere ulaşma
+ Belirlediğiniz sitelere ulaşma
+ Kategori bazlı reklam verme
Google Adwords Reklamları için bize ulaşabilir, her türlü sorunuzu sorabilirsiniz.
Reklav ® Kesintisiz Destek Hizmeti
Reklamlarınız hakkında bilgi almak, düzenleme yaptırmak için bize telefon, e-posta ya da canlı olarak skype adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz. Her türlü sorunuzu memnuniyetle cevaplandırmaya hazırız. Müşteri temsilcilerimiz ve hesap uzmanlarımız her türlü sorunuzu bıkmadan, sıkılmadan yanıtlamaktan memnuniyet duyacaktır.
- Telefon Desteği (09:00 – 21:00) [0322 363 00 90]
- Whatsapp Desteği (09:00-21:00) [Müşteri Temsilcinizden Alabilirsiniz]
- Skype Desteği (09:00 – 01:00) [reklavmedya]
- Mail Desteği (09:00 – 01:00) [info@reklav.com.tr]
Google Adwords Reklam Başvuru Formu
Reklav Blog’dan
-
Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil dev... -
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş ... -
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, ... -
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmeni... -
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlay...