Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil devri geliyor sözü artık gerçekleşti. Mobil devri geldi ve günümüzde yaşıyoruz. Mobil cihazların kullanım oranının masaüstü ve laptopları geçmiş olması, web sitelerinin mobil uyumlu olmasını çok önemli bir hale getiriyor. Responsive web tasarımları ile siteler mobil uyumlu hale gelmişti. Yalnız responsive tasarımda sitelerin hangi sayfalarının tüm içeriğinin ne kadar mobil uyumlu
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş kitlelere tanıtın. İOS ve Androild mobil uygulamanızın reklamını Google Adwords ile uygulamanızı indirecek hedef kitleye reklam verebilirsiniz. Uygulamanızın reklamı nerede görünür? Google’da uygulamanız ile ilgili bir anahtar kelimede arama yapıldığında arama sonuçlarında(Arama Ağında) , Google’ın reklam ağını kullanan web sitelerinde görsel ve metin tıkla/indir reklamı olarak (Görüntülü Reklam Ağı),
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, bu yazımızda size Google’a nasıl reklam verilir konusunu resimli ve adım adım ele alacağız. Oldukça geniş ve karmaşık bir yapı olan Google Adwords’ün sadece hesap oluşturma ve bir kampanya kurulumu kısımlarını anlatacağız. Tabikide Google’a en kolay ve profesyonel yöntemle reklam vermek için bize iletişim bölümünden veya 0322 363 00 90
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmenin gider maliyetlerini düşürmek gibi bir planlaması her zaman mevcuttur. Reklam giderlerini düşürmek veya kısmak aslında işletmeler için bir avantajdan çok dezavantaj dır. Ancak burada bahsettiğimiz trafik(tıklanma) hacmimizi düşürmeden ve daha çok sipariş alınan kanallara odaklanarak reklam maliyetlerini düşürmeye yönelik çalışmalardan bahsedeceğiz. Aynı Bütçe ile Nasıl
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlayabileceğimiz reklam boyutlarını sizler için aşağıda listeledik. Genellikle hangi boyutlar daha çok kullanılıyor sorusu gelse de bizce hiçbir verimli trafiği kaçırmamak için tüm boyutlarda çalışma hazırlayıp yayına verilmeli. Desteklenen reklam spesifikasyonları Dosya türleri: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP Maks. boyut 150 KB Reklam boyutları Kare ve
Adwords Hesabının Askıya Alınma Sebepleri ve Yapılabilecekler
Bu blog yazımız “google adwords hesabım askıya alındı” sorusuna cevap ve çözüm arayanlar için yazılmıştır. Google Adwords reklamları işletmeler için vazgeçilmez reklam aracı haline geldi. Hem potansiyel hedef kitleye ulaşabilme kolaylığı hemde maliyeti ve dönüşümü(satışı) ölçme açısından işletmelere oldukça avantaj sağlamakta. Özellikle Google’ın son güncellediği reklam politikalarından sonra reklam vermek ve bu reklamları düzgün bir
WordPress Contact Form 7 İçin Adwords Dönüşüm Kodu Ekleme
Merhabalar Reklav Blog Okuyucuları, Son zamanlarda WordPress sadece blog olmaktan çıkıp firma web tayfası, hatta eticaret sitelerine bile dönüşmeye başladı. Bu yüksek kullanım oranında basit iletişim formu ve sipariş formu için sıkça kullanılan Contact Form 7 eklentisi için Google Adwords dönüşüm kodu ekleme işlemi aslında oldukça basit. Bu işlem için aşağıdaki 3 adımı izlemeniz yeterli
Test My Site Nedir? Mobil Uyumlu Sitenin Önemi!
Test My Site, markalara ve işletmelere sitelerinin mobil uyuyumluluktan masaüstüne kadar farklı cihazlardaki performansını ölçmeleri için kolay bir yol sunar. Ayrıca İnternet’teki kullanıcılarla daha hızlı bağlantı kurmalarına yardımcı olabilecek belirli düzeltme önerilerinden oluşan bir liste sağlar. Bunun için web site adresinizi test my site sayfasına girmeniz yeterlidir. Saniyeler içinde sitelerinin puanını görebilir, sonraki adımlar ve
Adwords Tıkla Mesaj Gönder Reklam Uzantısı Aktif Edildi
Akıllı telefon kullanımı ve 4.5G internet hızıyla artık hayatımızın en önemli objeleri arasına giren cep telefonlarımızdan yapılan Google arama sonuçlarında yayınlanan Google Adwords reklamlarında tıkla mesaj(sms) gönder reklam uzantısı aktif edildi. Bu uzantı ile ziyaretçi size doğrudan kısa mesaj(sms) gönderebiliyor. Bu sayede en kısa yoldan 1 e 1 iletişim sağlanabilmekte. Özellikle telefonla arama veya form
Google Reklam Fiyatları
Google reklamları tıklama başı maliyet sistemi ile çalışmaktadır. Yüklediğiniz reklam bütçesi yalnızca reklamınıza ziyaretçiler tıklayıp sitenize girdikçe azalır. Google reklam fiyatları birden çok değere göre değişmektedir. Google Ads (Adwords) reklamlarının sabit bir fiyatı yoktur. Google reklam fiyatları her bir kritere göre farklılık göstermektedir. Google Ads reklamlarının yayınlanacağı ülke, şehir gibi lokasyon bilgilerine, anahtar kelimelere
Blog Kategorileri
Son Blog Yazıları
-
Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil dev... -
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş ... -
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, ... -
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmeni... -
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlay...