Google’a Nasıl Reklam Verilir?

Perşembe, 22 Haziran 2017

Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, bu yazımızda size Google’a nasıl reklam verilir konusunu resimli ve adım adım ele alacağız. Oldukça geniş ve karmaşık bir yapı olan Google Adwords’ün sadece hesap oluşturma ve bir kampanya kurulumu kısımlarını anlatacağız. Tabikide  Google’a en kolay ve profesyonel yöntemle reklam vermek için bize iletişim bölümünden veya 0322 363 00 90

Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmenin gider maliyetlerini düşürmek gibi bir planlaması her zaman mevcuttur. Reklam giderlerini düşürmek veya kısmak aslında işletmeler için bir avantajdan çok dezavantaj dır. Ancak burada bahsettiğimiz trafik(tıklanma) hacmimizi düşürmeden ve daha çok sipariş alınan kanallara odaklanarak reklam maliyetlerini düşürmeye yönelik çalışmalardan bahsedeceğiz.       Aynı Bütçe ile Nasıl

Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlayabileceğimiz reklam boyutlarını sizler için aşağıda listeledik. Genellikle hangi boyutlar daha çok kullanılıyor sorusu gelse de bizce hiçbir verimli trafiği kaçırmamak için tüm boyutlarda çalışma hazırlayıp yayına verilmeli.           Desteklenen reklam spesifikasyonları Dosya türleri: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP Maks. boyut 150 KB Reklam boyutları Kare ve

Bu blog yazımız “google adwords hesabım askıya alındı” sorusuna cevap ve çözüm arayanlar için yazılmıştır. Google Adwords reklamları işletmeler için vazgeçilmez reklam aracı haline geldi. Hem potansiyel hedef kitleye ulaşabilme kolaylığı hemde maliyeti ve dönüşümü(satışı) ölçme açısından işletmelere oldukça avantaj sağlamakta. Özellikle Google’ın son güncellediği reklam politikalarından sonra reklam vermek ve bu reklamları düzgün bir

Merhabalar Reklav Blog Okuyucuları, Son zamanlarda WordPress sadece blog olmaktan çıkıp firma web tayfası, hatta eticaret sitelerine bile dönüşmeye başladı. Bu yüksek kullanım oranında basit iletişim formu ve sipariş formu için sıkça kullanılan Contact Form 7 eklentisi için Google Adwords dönüşüm kodu ekleme işlemi aslında oldukça basit. Bu işlem için aşağıdaki 3 adımı izlemeniz yeterli

Test My Site, markalara ve işletmelere sitelerinin mobil uyuyumluluktan masaüstüne kadar farklı cihazlardaki performansını ölçmeleri için kolay bir yol sunar. Ayrıca İnternet’teki kullanıcılarla daha hızlı bağlantı kurmalarına yardımcı olabilecek belirli düzeltme önerilerinden oluşan bir liste sağlar. Bunun için web site adresinizi test my site sayfasına girmeniz yeterlidir. Saniyeler içinde sitelerinin puanını görebilir, sonraki adımlar ve

Akıllı telefon kullanımı ve 4.5G internet hızıyla artık hayatımızın en önemli objeleri arasına giren cep telefonlarımızdan yapılan Google arama sonuçlarında yayınlanan Google Adwords reklamlarında tıkla mesaj(sms) gönder reklam uzantısı aktif edildi. Bu uzantı ile ziyaretçi size doğrudan kısa mesaj(sms) gönderebiliyor. Bu sayede en kısa yoldan 1 e 1 iletişim sağlanabilmekte. Özellikle telefonla arama veya form

Google Reklam Fiyatları

Çarşamba, 02 Kasım 2016

Google reklamları  tıklama başı maliyet sistemi ile çalışmaktadır. Yüklediğiniz reklam bütçesi yalnızca reklamınıza ziyaretçiler tıklayıp sitenize girdikçe azalır.   Google reklam fiyatları birden çok değere göre değişmektedir. Google Adwords reklamlarının sabit bir fiyatı yoktur. Google reklam fiyatları  her bir kritere göre farklılık göstermektedir.  Google Adwords reklamlarının  yayınlanacağı ülke, şehir gibi lokasyona, anahtar kelimelere ve bu

Yıllardır üzerinde durduğumuz ve gelecekte reklamlar şuanki kadar ucuz ve avantajlı olmayacak sözü artık geçerli olmaya başladı . Çok vakit kaybetmeden her işletme ve kobi internetteki yerini sağlam bir şekilde almalı. İnternet reklamcılığı için iyi bir stratejiye sahip olmalı. Her geçen gün ilerleyen gelişmeler günümüzde, arama motorları ve sosyal medya reklamları ile satış ve pazarlamayı

Doğru Hedef Kitleye Ulaşma

Cumartesi, 24 Eylül 2016

Günümüzde sektörel gelişmeler, aynı sektörlerde artan firma ve marka sayısı rekabeti oldukça güçlü kılıyor. Markalar hem diğerlerinden farkını ortaya koyma çabası içerisindeyken hemde ortaya koyduğu bu yenilik, çalışma ve iş geliştirmelerini doğru hedef kitlesine ulaştırmanın peşinde. Peki Firmanız İçin Doğru Kitle Kimlerden Oluşur? İster kalıplaşmış pazarlama tekniklerini kullanın, ister yeni nesil pazarlama yöntemlerini veya dijital

TOP