YouTube Reklamlarının Önemi

Cuma, 23 Eylül 2016

Teknolojinin gelişimi, internetin yaygınlaşması ve mobil cihazlar dahil hemen her yerden ulaşılabilir olması, görsel kaynakların çok daha fazla kişiye ulaşmasını kolaylaştırmıştır. Görsel kaynak konusunda bugün en gelişmiş ve kullanımı en yüksek olan sorgulama aracı YouTube olarak karşımıza çıkmaktadır. Görsel sorgulama ve takip oranı günümüzde yüzde 65 olarak belirlense de bu oranın 2019’a kadar yüzde 80’leri

Bildiğimiz gibi internette ücretsiz kullandığımız neredeyse tüm servislerin ve sitelerin ana gelir kaynağı reklamlardır. Adblock adlı uygulama internet üzerindeki reklamların gösterilmesini engelleyen bir uygulamadır. Facebook geçen günlerde Adblock kullanan kişilerin arkadaşlarının fotoğraflarını görmelerini engelleyerek cezalandırmıştı. Şimdi Youtube’da benzer bir cezalandırmaya gidiyor.   Eğer sizde AdBlock kullanıyorsanız YouTube’un hedefi olabilirsiniz. Youtube’da bir video izlerken video öncesi çıkan

Her geçen gün gelişen dijital dünya doğrultusunda, dijital dünya içerisindeki reklamcılık anlayışı da bir o kadar yenilenme ve güncelleme yaşıyor. Bu reklamcılık faaliyetlerinin en başarılı örneklerinden birisi de, şüphesizdir ki  YouTube üzerinden verilen reklamlar oluyor. Youtube şuanda Google’dan sonra dünyada en çok arama yapılan  sonra 2. büyük arama motoru olma özelliği de taşımakta. Pazarlaması yapılan ürün ya

Dünyada en çok arama yapılan 2. site olan YouTube, her geçen gün gelişen pazarlama yöntemleri sayesinde artık işletmelerin ürün ve servislerini tanıtabilmesi açısından da benzersiz bir reklamcılık hizmeti sağlıyor. Tanıtımı yapılan ürünlerin kitlelere ulaştırılması konusunda da oldukça efektif sonuçlar yaratan Youtube reklamları, günümüz pazarlama teknikleri dahilinde tüm kobi, esnaf, şirket ve işletmelerin yükselen başarı grafiğine sahip

TOP Şimdi Arayın