Günümüzde çok fazla bir şekilde sosyal medya kullanan kullanıcı bulunmaktadır. Resim paylaşım yerine bunu sadece reklam amaçlı kullanan kişilerde bulunmaktadır. Birçok firma facebook tarafından vermiş olduğu reklamlar sayesinde ürün tanıtımı ya da firma tanıtımını kolay bir şekilde sağlamış bulunmaktadır. Peki, Etkili facebook reklamları için 5 ipucu nedir söyle ufak bir araştırmasını sağlayalım. Reklam veren kişilerin

Son günlerde Facebook Instagram gibi sosyal medya hesaplarının reklam platformu olarak kullanımı oldukça artış gösterdi. Peki, bu sosyal medya sitelerinde reklam kuralları nedir? Nelere dikkat edilmelidir? Her gün binlerce kişinin kullandığı Facebook ve Instagram, firma ve ürün tanıtımı için de ilham kaynağı oluyor. Müşteri kitlesini genişletmek isteyen firmaların tercihi olan bu sosyal medya hesaplarında bir

Facebook reklamlarından iyi bir sonuç elde etmek için neler yapılmalı ? Facebook üzerinde geçirilen zamanın %50’lik  bir kısmının, haber kaynağı üzerinde olduğunu baz alırsak, haber kaynağı üzerinde yayınlanan sponsor reklamlar, Facebook kullanıcılarının reklamı daha kolay görebilmeleri açısından büyük bir etkiye sahip. Facebook kullanıcıları, %75’lik bir oranda siteye mobil cihazlar üzerinden erişim sağlıyorlar. Facebook Power Editör

Mobil reklam verme alışkanlığı, şirketlerin ciddi orada rağbet gösterdiği ve kullanıcıya en kolay ulaştığı yöntemlerdendir. Çünkü akıllı telefon ve tabletlerin günümüzde artık olmazsa olmazlarımız arasında bulunması, kullanıcı odaklı yapılan reklamların, direkt olarak insan hayatına giriş yapmasını salamıştır. 3G kullanım süresince, mobil reklamlara ulaşmak ve kullanıcılara erişim sağlamak için ciddi bir yol kat edildiğini varsayarsak, 4.5G

TOP