4,5G Geçiş Mobil Google Reklamlarını nasıl etkileyecek?
Mobil reklam verme alışkanlığı, şirketlerin ciddi orada rağbet gösterdiği ve kullanıcıya en kolay ulaştığı yöntemlerdendir. Çünkü akıllı telefon ve tabletlerin günümüzde artık olmazsa olmazlarımız arasında bulunması, kullanıcı odaklı yapılan reklamların, direkt olarak insan hayatına giriş yapmasını salamıştır. 3G kullanım süresince, mobil reklamlara ulaşmak ve kullanıcılara erişim sağlamak için ciddi bir yol kat edildiğini varsayarsak, 4.5G ‘nin Nisan ayında ülkemizde kullanılmaya başlaması, bu sektörde fazla yüklenme ve daha kaliteli işler kazandıracaktır.
4.5G demek, mobil internet kullananların istedikleri içeriklere daha hızlı ulaşması anlamına gelmektedir. 3G ile bir içerik yüklenmesinin hızı yaklaşık 10 kat artacağından dolayı kullanım ve mobil kullanıcı deneyimi bu oranda artacaktır. Bir reklam veya video da 10 kat hızlı yükleneceği için 4.5G sayesinde, günümüzde mobil reklamcılığında önemini 2 ye katlayacaktır. İnsanların reklamlara olan merakını düşündüğümüz zaman, hem videolara ulaşılacak zamanın kısalması, hem de daha kaliteli bir internet kullanmak, elbette ki eskisi kadar rahatsız etmeyeceği için, ciddi oranda bir artış bekleniyor.
Bu nedenle 4.5G’e geçişten sonra, insanların daha hızlı ve daha sorunsuz ulaşacağı videolar sayesinde, kullanıma katılacak kaliteyle birlikte, videolu reklamların sayısında da artış görülecektir. Reklam verenlerin tamamına olumlu yönde etki sağlayacak olan 4.5G, reklam ilgisini çekse bile bu reklamı veya videoyu kapatmak zorunda kalan çoğu insanın izleme ve görüntüleme oranını arttırarak ilgi çekici, merak uyandırıcı içeriklere de ulaşım sağlamasını kolaylaştıracaktır. Markaların tamamının video reklamlara yönelmesi ve girilen bir sayfada reklamların daha hızlı açılmasının etkilerini 4.5G ile daha rahat görmemiz mümkün olacak.
Gelecek yeni dönemde, artık reklamcılık anlayışının tamamen mobile yönelik olacağını düşünürsek, firmalarında bu konuya şimdiden hazırlık
yapmaları ve gelişecek olan internet teknolojisinde, kullanıcı tarafından yararlar sağlama çalışmalarına başlamalarını tavsiye etmekteyiz.
Blog Kategorileri
Son Blog Yazıları
-
Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil dev... -
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş ... -
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, ... -
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmeni... -
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlay...