Ücretsiz bir uygulama olarak yatırımlara yönelik hayatını devam ettiren Instagram sabit bir gelir sağlayacak reklam fonksiyonu ile karşınıza çıkıyor.Henüz bir aydır faaliyette olan İnstagram reklamlarının başarısı ise oldukça yüksek.Kevın  Systrom yaptığı açıklamada İnstagram reklam özelliğinin hem beğeniye dönüşeceğini hem de büyük bir başarı sağlayacağını söyleyerek ,doğru bir tahminde bulunmuştu. Instagram ceo’su Kevın Systrom bu tahminleri

Günümüzde bir çok iş ve kişisel tanıtım için kullanılan reklam yöntemleri artık sosyal medya üzerinden hem başarılı bir şekilde hem de sosyal medya kullanıcılarının artık çok fazla olmasıyla birlikte güzel bir gelişim kaydetmiştir. Bugün bu reklam işlerini bir çok şirket yapmaktadır ancak her zaman her firmaya da körkütük güvenemiyorsunuz. Özellikle bu konudaki reklamların en çok

Adım Adım İnstagrama Reklam Verme

Pazar, 04 Eylül 2016

İnstagram’a reklam vermeye başlamadan önce yapacağınız atacağınız ilk adım facebook sayfanızı yine facebookta bulunan Business Manager’a bağlamaktadır. Adım adım instagrama reklam verme şu şekilde gerçekleşmektedir. Adım adım instagrama reklam verme ye facebook sayfanızı aktif hale getirmeniz gerekiyor. Öncelikle facebook business manageı kurmanız şart. Programı kurduktan sonra sayfanızdaki başla butonuna başlamanız gerekir. Bir sonraki adım olarak

Instagram’da Nasıl Reklam Verilir ?

Cumartesi, 03 Eylül 2016

Son yılların popüler resim paylaşma uygulaması Instagram son güncellemesinden sonra video ve yayın özelliği ile popülerliğini arttırdı. Geniş bir demografi seçeneği olan Instagram dijital reklam mecraları arasında da popülerliğini arttırdı. Bir çok girişimci, e-ticaret ve firma için iyi bir satış kanalı olan  Instagram’da nasıl reklam verilir ? Bildiğimiz gibi Facebook daha önce Instagram’ı satın alıp kendi reklam

Son günlerde Facebook Instagram gibi sosyal medya hesaplarının reklam platformu olarak kullanımı oldukça artış gösterdi. Peki, bu sosyal medya sitelerinde reklam kuralları nedir? Nelere dikkat edilmelidir? Her gün binlerce kişinin kullandığı Facebook ve Instagram, firma ve ürün tanıtımı için de ilham kaynağı oluyor. Müşteri kitlesini genişletmek isteyen firmaların tercihi olan bu sosyal medya hesaplarında bir

Günümüz teknolojisi sayesinde hayatın vazgeçilmez bir parçası olan sosyal ve dijital medya platformları, pazarlama ve tanıtım alanında birçok kolaylığı da beraberinde getirmektedir. Sosyal medya uygulamaları içerisinde en fazla kullanılan tercihler içerisinde Instagram, mevcut uygulaması içerisinde sağladığı sponsorlu bağlantı ve içerikleri ile reklamcılık sektörünün en yeni etki alanlarından biri olma özelliğine sahip olmaktadır. Tanıtımı yapılan ürün

Mobil reklam verme alışkanlığı, şirketlerin ciddi orada rağbet gösterdiği ve kullanıcıya en kolay ulaştığı yöntemlerdendir. Çünkü akıllı telefon ve tabletlerin günümüzde artık olmazsa olmazlarımız arasında bulunması, kullanıcı odaklı yapılan reklamların, direkt olarak insan hayatına giriş yapmasını salamıştır. 3G kullanım süresince, mobil reklamlara ulaşmak ve kullanıcılara erişim sağlamak için ciddi bir yol kat edildiğini varsayarsak, 4.5G

İnstagram Reklamları Artık Aktif

Salı, 15 Eylül 2015

400 milyondan fazla kullanıcıya erişen Instagram, dünyanın en büyük mobil görsel paylaşım platformudur. Test yayınlarından sonra 30 Eylül tarihinde aktifleşen instagram reklamları ile Google ve Facebook reklamlarına alternatif bir mecra olmuştur. İşletmenizin haberlerini yaratıcı ve yüksek kaliteli bir ortamda etkileşim oranı yüksek bir hedef kitleyle paylaşabilirsiniz. Dünyada bayan kullanıcı sayısının erkek kullanıcı sayısından çok olduğu

TOP