Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları

Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlayabileceğimiz reklam boyutlarını sizler için aşağıda listeledik. Genellikle hangi boyutlar daha çok kullanılıyor sorusu gelse de bizce hiçbir verimli trafiği kaçırmamak için tüm boyutlarda çalışma hazırlayıp yayına verilmeli.

 

 

 

 

 

Desteklenen reklam spesifikasyonları
Dosya türleri: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP

Maks. boyut 150 KB
Reklam boyutları
Kare ve dikdörtgen
200 × 200 Küçük kare
240 × 400 Dikey dikdörtgen
250 × 250 Kare
250 × 360 Üçlü geniş ekran
300 × 250 Satır içi dikdörtgen
336 × 280 Büyük dikdörtgen
580 × 400 Netboard
Dikey
120 × 600 Dikey
160 × 600 Geniş dikey
300 × 600 Yarım sayfalık reklam
300 × 1050 Dikey
Büyük banner
468 × 60 Banner
728 × 90 Büyük banner
930 × 180 Üst banner
970 × 90 Büyük leaderboard
970 × 250 İlan Tahtası
980 × 120 Panorama

 

Mobil
300 × 50 Mobil banner
320 × 50 Mobil banner
320 × 100 Büyük mobil banner’ı

Genellikle görsel reklamları kullanacak kişi veya firmalar tüm boyutlara çalışma yapılmasını gerek maliyet gerek zaman/iş yükü açısından yüksek buluyorlar. Ancak bizce tüm boyutlar çalışılmalı ve faydalı olacak hiçbir trafik kaçırılmamalıdır. Ancak yinede En Çok Kullanılan Google Adwords Reklam Boyutları ‘nı öğrenmek isterseniz ilk 10 grafiği de şu şekildedir;

 

 

Yine Google’ın paylaştığı en çok kullanılanlar da şu şekilde;

720 x 90 yatay banner

160x 600 dikey banner

336 x 280 dikdörtgen banner

şeklindedir.

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...
TOP