Google Alışveriş Reklamları
Ürün Listeleme Reklamları, internet üzerinden ürün satışı yapan e-ticaret siteleri için geliştirilmiş bir Google reklam çözümüdür. Ürün Listeleme & Alışveriş Reklamları arama ağına oranla 6 kat daha çok verimlidir.
Google Alışveriş Reklamları (Ürün Listeleme) nedir?
Ürün listeleme reklamları da olarak bilinen Google Alışveriş Reklamları ile eticaret sitenizde bulunan ürünlerinizin kendi görseli, açıklaması, fiyatı ve mağaza adı ile google arama sonuçlarında gösterilir. Potansiyel müşteri google arama ağında aradığı ürünün görselini ve fiyatını net olarak görmektedir. Bu sayede tıklamadan karşılaştırma yaparak potansiyel müşteri kendisine en uygun reklama tıklar ve satınalma gerçekleştirir. Hem reklamveren hemde müşteri için oldukça verimli olan bu reklam biçimi Google Alışveriş Reklamları (Merchants) sadece site üzerinden ürün satışı yapan eticaret siteleri için geçerlidir. Google alışveriş reklamlarını normal arama ağı reklamları ile beraber de kullanabilmektesiniz.
Neden Google Alışveriş Reklamlarını Tercih Etmeli?
Öncelikle yeni bir reklam modeli olduğu ve bu reklam modeli detaylı uzmanlık istediği her reklam veren tarafından kullanılmamaktadır. Ayrıca eticaret sitesi olmayan kişiler ürün listeleme reklamları veremediği için rekabet daha düşüktür. Alışveriş reklamları sayesinde potansiyel müşteriniz ürün görselini ve fiyatını diğer reklam verenlerle anında kıyaslayıp kendisine uygun olana tıklama sağlayacağı için satınalma yüzdesi normale göre ortalama %52 daha yüksektir.
- Tıklama başı maliyet teklifi ile ücretlendirilir.
- Normal arama ağına göre 6 kat daha verimlidir.
- Ürün görselleri fiyatı ile beraber arama sonuçlarında gösterilir.
- Ürün bilgilerinizde yer alan tanımlamalarla ilgili kelimelerde gerçekleşen Google aramalarında otomatik olarak görüntülenirler.
- Daha doğru kitleye daha doğru şekilde reklam yapılmasını sağlar.
- Ziyaretçi fiyatı tıklamadan göreceği için anlık değerlendirme yapar ve pahalı bulduysa tıklamaz ve size maliyet yansımaz.
Alışveriş Reklamları (Merchants) Nasıl Yapılır?
Google Alışveriş reklamları için, mevcut ürün bilgilerinizi (fiyat, resim, açıklama, marka, vb. diğer bilgiler) bir veri feed’i oluşturarak Google Merchant Center’a iletmeniz gereklidir. Bu iletme işlemi, otomatik bir xml feed veya manuel veri feed’i olarak gerçekleştirilebilmektedir. Birçok web sitesinin, mevcut veritabanlarına sağlanacak bir arayüz veya bir çıktı alımı ile, ürün bilgilerinizi Google Adwords kampanyalarınızla ilişkilendirmeniz mümkün olmaktadır. Bu işlem gerçekleştirildikten sonra, Adwords sisteminde Alışveriş kampanyalarının oluşturulması mümkün olmaktadır.
Reklav ® Kesintisiz Destek Hizmeti
Reklamlarınız hakkında bilgi almak, düzenleme yaptırmak için bize telefon, e-posta ya da canlı olarak skype adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz. Her türlü sorunuzu memnuniyetle cevaplandırmaya hazırız. Müşteri temsilcilerimiz ve hesap uzmanlarımız her türlü sorunuzu bıkmadan, sıkılmadan yanıtlamaktan memnuniyet duyacaktır.
- Telefon Desteği (09:00 – 21:00) [0322 363 00 90]
- Whatsapp Desteği (09:00-21:00) [Müşteri Temsilcinizden Alabilirsiniz]
- Skype Desteği (09:00 – 01:00) [reklavmedya]
- Mail Desteği (09:00 – 01:00) [info@reklav.com.tr]
Google Alışveriş Reklamları Başvuru Formu
Reklav Blog’dan
-
Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil dev... -
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş ... -
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, ... -
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmeni... -
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlay...