Daha İyi Bir Facebook Reklam Sonuçları Elde Etmenin Yolları

Facebook reklamlarından iyi bir sonuç elde etmek için neler yapılmalı ? Facebook üzerinde geçirilen zamanın %50’lik  bir kısmının, haber kaynağı üzerinde olduğunu baz alırsak, haber kaynağı üzerinde yayınlanan sponsor reklamlar, Facebook kullanıcılarının reklamı daha kolay görebilmeleri açısından büyük bir etkiye sahip.

Facebook-Reklamlari

Facebook kullanıcıları, %75’lik bir oranda siteye mobil cihazlar üzerinden erişim sağlıyorlar. Facebook Power Editör sayesinde, yalnızca mobil reklamları oluşturabilmek mümkün. Eğer markanızın bir mobil uygulaması mevcutsa, Facebook mobil uygulamanız için reklam oluşturma olanağı sunar ve her bir kullanıcı indirmesini takip edebilir, bu kullanıcılara ulaşım sağlayabilirsiniz. Marka olarak mutlaka doğru reklam modelini seçmelisiniz.

Facebook’a reklam verme amacınızın ne olduğunu, sayfanızı mı ön plana çıkartmak yoksa, gönderinizin reklamını mı yapmak istiyorsunuz bunu analiz ederek, reklam modellerini iyi anlamalı ve hangi amaca hizmet ettiğini iyi bilmelisiniz. Reklam hedeflemesi yaparken doğru tercihler kullanmalısınız. Hedef panelinden ilgi alanları, yaş ortalaması ve ikamet seçeneklerini doğru işaretlemek, hedeflenen kitleye ulaşmakta büyük rol oynar. Facebook reklam yönetim sayfası üzerinden kampanyalarınızı incelemeyi ihmal etmemelisiniz. Yaptığınız incelemelerde hangi reklamdan verim alıp, hangisinin düşük kaldığını analiz ederek, gelecekte vereceğiniz reklamların kriterlerini, bu analize göre oluşturabilirsiniz.

Facebook-Power-Editor

Facebook reklamcılığı hakkında daha ayrıntılı bir öğrenim sağlamak ve profesyonel bilgiler edinebilmeniz için Reklav, kesintisiz destek hizmeti ile sizlere hizmet etmeyi amaç edinmiştir. Telefon ve e-posta yolu ile destek alarak, Reklav yardımı ile, mükemmel sonuçlara daha kolay ulaşabilirsiniz.

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...
TOP