Google Reklam Fiyatları

Google reklamları  tıklama başı maliyet sistemi ile çalışmaktadır. Yüklediğiniz reklam bütçesi yalnızca reklamınıza ziyaretçiler tıklayıp sitenize girdikçe azalır.

 

Google reklam fiyatları birden çok değere göre değişmektedir. Google Adwords reklamlarının sabit bir fiyatı yoktur. Google reklam fiyatları  her bir kritere göre farklılık göstermektedir.  Google Adwords reklamlarının  yayınlanacağı ülke, şehir gibi lokasyona, anahtar kelimelere ve bu kelimelerdeki rekabete, reklamın yayınlanacağı saat dilimine kadar bir çok farklı değere göre google reklam fiyatları belirlenir.

Google’a reklam vermek için Reklav Medya’ya ulaştığınız zaman sizin sektörünüz için rakiplerinizle rekabet edebileceğiniz, sizin ürününüzü veya hizmetinizi Google’da arayan kişilerin sayısına göre uygun olan bir günlük bütçe aralığı önerilir.  Siz de bu bütçe aralığındaki bir bütçeyi seçerek reklamlara başlayabilirsiniz.

Google Reklam Fiyatları Neden Sürekli Değişiyor?

Google Adwords fiyatları tıklama başı maliyete odaklıdır.  Google Arama Ağı reklamlarında her kelimenin rekabete göre oluşan bir tıklama başı maliyet (tbm) vardır. Bu kelimelerin toplam aranma hacmi ve harcama miktarı belirlenen lokasyon ve zaman dilimi bilgilerine göre sizin bütçenizi belirler.

 

Google Reklamları Ücretlendirme Modelleri Nelerdir?

Google Adwords reklamlarında gösterim için ücret alınmaz. Reklamınız milyonlarca kez gösterilmesine rağmen tıklama almazsa hiçbir ücret ödemezsiniz. Google potansiyel müşterinizi belirlediğiniz anahtar kelimeden veya görüntülü reklam ağı sitesinden  sizin web sitenize gönderdiği anda maliyet oluşturur.

 

Google Reklamları İçin Ne Kadar Bütçe Ayırmalıyım?

Google Adwords sistemi en küçük bütçe ve en yüksek bütçelerle reklam vermenize olanak sağlayan bir sistemdir. Sektörünüz ne olursa olsun günlük 10TL ile reklam vermeye başlayabilirsiniz. Ancak örneğin tıklama başı maliyet 1TL olan bir kelimenizde yaklaşık 10 tıklama alınca reklamlarınız durur. Sektörünüzün ne kadar günlük bütçeyle verim alabileceği ile ilgili bize danışmanız halinde biz  hizmet veya ürünlerinizin anahtar kelimelerinin Google’da aranma hacmi, ortalama tıklama başı maliyetleri gibi değerlerle size ortalama bir günlük bütçe önerisi vermekteyiz.

 

Bütçem Sektöre Göre Çok Düşük Diyorsanız?

Bütçeniz Adwords’un önerdiği günlük bütçenin altında olabilir. Örneğin bir sigorta reklamı için çok ciddi bütçeler ayıran çok büyük rakipler olabilir.  Ancak siz kendi belirleyeceğiniz bütçe ile bize ulaştığınızda sizinle birlikte daha minimalize edilmiş reklam çalışmaları ile verim almanızı sağlayabiliriz.

 

Google’a Vereceğim Reklamdan Ne Kadar Satış Yaparım?

Satış ve Dönüşüm konusunda Google herhangi bir veri, bilgi vermemektedir.  Çünkü satış/dönüşüm oranları  aşağıdaki değerlere göre değişmektedir;

  • Marka Bilinirliği
  • Firma Güvenilirliği
  • Ürün veya Hizmetin Piyasaya Göre Fiyatı
  • Satış Sonrası Destek Bilgisi
  • Ödeme Koşulları
  • İade Koşulları

Dijital Pazarlamada E-ticaret siteleri ve hizmet sektörü için olan reklamlarda genel olarak satış ve dönüşüm oranları %2 ile %10 arasındadır.

 

 

Google reklam kampanyanızın harcadığı bütçeyi, aldığı tıklamayı online panel ile anlık takip edin Google Reklam Harcamalarınızın nereye gittiğini kontrol edin.

 

Reklav ® Kesintisiz Destek Hizmeti

Reklamlarınız hakkında bilgi almak, düzenleme yaptırmak için bize telefon, e-posta ya da canlı olarak skype adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz. Her türlü sorunuzu memnuniyetle cevaplandırmaya hazırız.  Müşteri temsilcilerimiz ve hesap uzmanlarımız her türlü sorunuzu bıkmadan, sıkılmadan yanıtlamaktan memnuniyet duyacaktır.

  • Telefon Desteği    (09:00 – 21:00)    [0322 363 00 90]
  • Whatsapp Desteği   (09:00-21:00)   [Müşteri Temsilcinizden Alabilirsiniz]
  • Skype Desteği   (09:00 – 01:00)        [reklavmedya]
  • Mail Desteği   (09:00 – 01:00)           [info@reklav.com.tr]

 whatsapp-128 skype-icon MetroUI_Mail

Google Reklam Başvuru Formu

Adınız*

Epostanız*

Telefonunuz*

Mesajınız

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (2 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 3,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...
TOP