Müşteri portföyünüzü genişletmek, firmanızı büyütmek ve daha çok potansiyel müşteriye online kanallardan ulaşmanın en verimli yollarından birisi Google Adwords reklamlarıdır. Google, gelişen dünyaya ayak uydurmak ve rekabet gücünü arttırmak için geliştirdiği Google Adwords Reklam ağı ile gerek Türkiye’de gerekse Dünyadaki potansiyel müşterilerimize ulaşmamızı sağlıyor. Rakip firmalardan önde olmak, hedef kitlenize gerek satış gerekse marka bilinirliği için ulaşmak

Son günlerde Facebook Instagram gibi sosyal medya hesaplarının reklam platformu olarak kullanımı oldukça artış gösterdi. Peki, bu sosyal medya sitelerinde reklam kuralları nedir? Nelere dikkat edilmelidir? Her gün binlerce kişinin kullandığı Facebook ve Instagram, firma ve ürün tanıtımı için de ilham kaynağı oluyor. Müşteri kitlesini genişletmek isteyen firmaların tercihi olan bu sosyal medya hesaplarında bir

Google, Adwords sayesinde kullanıcılara, Google üzerinde arama yapılarak açılan sayfalarda, anahtar kelimeler vasıtasıyla, reklam yerleştirebilme olanağı sunar. İşinizle ilgili her Google aramasında potansiyel müşteriye reklamınız gösterilerek potansiyel müşterinizin sitenize girip sayfanızı incelenme olanağı sunulur. Adwords, dünyanın en büyük arama motoru Google üzerinden gün içerisinde milyonlarca arama yapıldığı baz alınırsa, sistem üzerinden verilen reklamların, sayfanın üstünde

Facebook reklamlarından iyi bir sonuç elde etmek için neler yapılmalı ? Facebook üzerinde geçirilen zamanın %50’lik  bir kısmının, haber kaynağı üzerinde olduğunu baz alırsak, haber kaynağı üzerinde yayınlanan sponsor reklamlar, Facebook kullanıcılarının reklamı daha kolay görebilmeleri açısından büyük bir etkiye sahip. Facebook kullanıcıları, %75’lik bir oranda siteye mobil cihazlar üzerinden erişim sağlıyorlar. Facebook Power Editör

Günümüz teknolojisi sayesinde hayatın vazgeçilmez bir parçası olan sosyal ve dijital medya platformları, pazarlama ve tanıtım alanında birçok kolaylığı da beraberinde getirmektedir. Sosyal medya uygulamaları içerisinde en fazla kullanılan tercihler içerisinde Instagram, mevcut uygulaması içerisinde sağladığı sponsorlu bağlantı ve içerikleri ile reklamcılık sektörünün en yeni etki alanlarından biri olma özelliğine sahip olmaktadır. Tanıtımı yapılan ürün

Bildiğimiz gibi internette ücretsiz kullandığımız neredeyse tüm servislerin ve sitelerin ana gelir kaynağı reklamlardır. Adblock adlı uygulama internet üzerindeki reklamların gösterilmesini engelleyen bir uygulamadır. Facebook geçen günlerde Adblock kullanan kişilerin arkadaşlarının fotoğraflarını görmelerini engelleyerek cezalandırmıştı. Şimdi Youtube’da benzer bir cezalandırmaya gidiyor.   Eğer sizde AdBlock kullanıyorsanız YouTube’un hedefi olabilirsiniz. Youtube’da bir video izlerken video öncesi çıkan

Her geçen gün gelişen dijital dünya doğrultusunda, dijital dünya içerisindeki reklamcılık anlayışı da bir o kadar yenilenme ve güncelleme yaşıyor. Bu reklamcılık faaliyetlerinin en başarılı örneklerinden birisi de, şüphesizdir ki  YouTube üzerinden verilen reklamlar oluyor. Youtube şuanda Google’dan sonra dünyada en çok arama yapılan  sonra 2. büyük arama motoru olma özelliği de taşımakta. Pazarlaması yapılan ürün ya

İçinde bulunduğumuz dijital çağda her geçen gün artmakta  olan dijital medya ve internet yatırımları ve gelişen online sistemler, uygulamalar ve teknolojiler insanların hayatın her alanında kolaylaştırmakta. Eski yöntem pazarlamaların yerini dijital pazarlamaya bıraktığı bu yıllarda dijital pazarlama yöntemlerinin en etkililerinden biriside Google Adwords’dür.   Google Adwords reklamları pazarlaması yapılan ürün ve servislerin hemen hemen herkesin oldukça rahat bir

Dünyada en çok arama yapılan 2. site olan YouTube, her geçen gün gelişen pazarlama yöntemleri sayesinde artık işletmelerin ürün ve servislerini tanıtabilmesi açısından da benzersiz bir reklamcılık hizmeti sağlıyor. Tanıtımı yapılan ürünlerin kitlelere ulaştırılması konusunda da oldukça efektif sonuçlar yaratan Youtube reklamları, günümüz pazarlama teknikleri dahilinde tüm kobi, esnaf, şirket ve işletmelerin yükselen başarı grafiğine sahip

Geçtiğimiz günlerde Google Adwords arama ağında sağ sütundaki reklamların kaldırılması testlerini yapan Google artık Sağ sütundaki reklamları kaldıracağını açıkladı. Şimdiye kadar  sol ilk 3 sütunda gösterilen Google reklamları artık 4 reklam olarak gözükecek ve sağ blokta reklam bulunmayacak. Günlerdir üzerinde tartışılan konu sonunda Google tarafından da doğrulandı ve kademeli olarak dünya genelinde uygulanmaya başlayacağını bildirdi.

TOP Şimdi Arayın