E-Ticaret Sektörü İçin Google Adwords Reklamları Nasıl Verilir?
Dijital dünyanın en fazla kullanılan arama motoru Google, özel olarak geliştirilen tanıtım ve reklam uygulaması Google Adwords ile işletme ve firmalara sanal ortamın en avantajlı içeriğini de beraberinde getirmektedir. Kısa süre içerisinde artış sağlanmasına yol açan bu uygulama, benzersiz alt yapı desteği ile de, e-ticaret alanında faaliyet gösteren firmaların sıklıkla tercih ettikleri reklamcılık çalışmalarının da ilk sıralarında yer almaktadır. Peki e-ticaret firmaları Google Adwords reklamı verebilmek için neler yapmalıdır? Bu yazımızda sizlere bu konuyu sıralı bir şekilde açıklayacağız.
Google Hesabı Açın
Google Adwords üzerinden reklam verebilmek için ilk olarak Gmail uzantılı bir mail adresine sahip olmanız gerekmektedir. Bu noktada dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, kayıt esnasında verdiğiniz bilgilerin işletme bilgileriniz ile birebir doğru olması gerektiğidir.
Google Adwords Oturumu Açın
Gmail hesabı oluşturduktan sonra adwords.google.com.tr adresine giderek, almış olduğunuz mail hesabı ile oturum açma işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Oturum açma ekranında ilerlemenizin ardından fatura adresi ekleme işlemi gerçekleştirmelisiniz. Bu adımları tamamladıktan sonra oturumunuz başarılı bir şekilde açılmış olacaktır.
Kampanya ve Bütçe Oluşturun
Adwords hesabınıza giriş yaptıktan sonra ilk olarak, reklamınızın görüntülenmesini istediğiniz bölgeyi seçerek bir kampanya oluşturmalısınız. Bunu takiben reklamınızda kullanacağınız kelimelere özel bütçe belirlemenizi yaparak, satış stratejinizi kendinize özel belirlemeniz gerekmektedir.
Reklam Grubu Oluşturun
Kampanya ve bütçe tanımlanmasından sonra, reklamınızda kullanacağız kelimeleri satır alanına tanımlamanız istenecektir. Bu noktada reklamınız en iyi şekilde yansıtacak kelimeleri seçmelisiniz ve ürününüzün en dikkat çekici özelliklerini vurgulamalısınız. Tüm işlemleri tamamlamanızın ardından fatura adresi bilgilerinizi detaylı bir şekilde girmeniz gerekecektir.
Kampanyalara Giriş Yapın
Kampanyalara giriş yapmanızın ardından karşınıza, bir önceki aşamada oluşturduğunuz kampanya taslağı gelecektir. Kampanyada belirlediğiniz kelimeler, Google Adwords tarafından belirlenen en alt rakamlar ile gösterilecektir. Bu noktada fiyatların kuruş bazında üzerinde teklif sunmanız yararınıza olmaktadır.
Faturalandırma ve Ödeme İşlemlerinizi Gerçekleştirin
İşlemleri tamamlamanızın ardından faturalandırma alanına gelmeniz gerekmektedir. Bu alanda bütçe belirleme ve ödeme yapma seçenekleri sunulacaktır. Bütçenizi gün bazında belirlemenizin ardından ödeme alanına gelerek, kredi kartı bilgilerinizi girmeniz doğrultusunda işleminiz tamamlanacak ve reklamınız Google üzerinde yayınlanmaya başlayacaktır.
Blog Kategorileri
Son Blog Yazıları
-
Google’dan Adwords İçin Mobil Uyumluluk Kontrol Aracı
Yıllardır Google’dan duyduğumuz mobil dev... -
Mobil Uygulama Reklamları
Yapmış olduğunuz mobil uygulamanızı daha geniş ... -
Google’a Nasıl Reklam Verilir?
Merhaba değerli Reklav Medya Blog okuyucuları, ... -
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Yeni blog yazımıza hoş geldiniz. Çoğu işletmeni... -
Google Adwords Görüntülü Reklam Boyutları
Google Adwords görüntülü reklam ağında yayınlay...