Google Reklam Fiyatları

Google reklamları  tıklama başı maliyet sistemi ile çalışmaktadır. Yüklediğiniz reklam bütçesi yalnızca reklamınıza ziyaretçiler tıklayıp sitenize girdikçe azalır.

 

Google reklam fiyatları birden çok değere göre değişmektedir. Google Ads (Adwords) reklamlarının sabit bir fiyatı yoktur. Google reklam fiyatları  her bir kritere göre farklılık göstermektedir.  Google Ads reklamlarının  yayınlanacağı ülke, şehir gibi lokasyon bilgilerine, anahtar kelimelere ve bu kelimelerdeki rekabete, reklamın yayınlanacağı saat dilimine kadar bir çok farklı değere göre değişebilmektedir.

Google’a reklam vermek için bize ulaştığınızda size sektörünüzdeki rakiplerinizle rekabet edebileceğiniz, ürününüzü veya hizmetinizi Google’da arayan kişilerin sayısına göre uygun olan bir günlük bütçe aralığı önerilir.  Siz de bu bütçe aralığındaki bir bütçeyi seçerek reklamlara başlayabilirsiniz.

Google reklam fiyatları ile ilgili en çok sorulan soruları sizler için cevaplamaya çalıştık.

Google Reklam Fiyatları Neden Sürekli Değişiyor?

Google reklamlarında ücretlendirme tıklamalar sonucu gerçekleştir.  Her kelimenin belirli bir aranma hacmi ve rekabeti vardır. Kelimenin aranma miktarındaki veya rekabetteki değişiklik fiyatlara da yansımaktadır.

 

Google Reklamları Ücretlendirme Modelleri Nelerdir?

  1. Tıklama başı ücretlendirme
  2. Bin gösterim başı ücretlendirme
  3. Dönüşüm (sipraiş) hedefli ücretlendirme
  4. Reklamlardan elde edilen gelir üzerinden ücretlendirme modeli

 

Google Reklamları İçin Ne Kadar Bütçe Ayırmalıyım?

Google Adwords en küçük bütçe ve en yüksek bütçelerle reklam vermenize olanak sağlayan bir reklam ağıdır. Sektörünüz ne olursa olsun günlük 10TL ile reklam vermeye başlayabilirsiniz. Ancak örneğin tıklama başı maliyet 1TL olan bir kelimenizde yaklaşık 10 tıklama aldığınızda reklamlarınız durur. Sektörünüzün ne kadar günlük bütçeyle verim alabileceği ile ilgili bize danışmanız halinde biz  hizmet veya ürünlerinizin anahtar kelimelerinin Google’da aranma hacmi, ortalama tıklama başı maliyetleri gibi değerlerle size ortalama bir günlük bütçe önerisi vermekteyiz.

 

Bütçem Sektöre Göre Çok Düşük Ne Yapabilirim?

Bütçeniz Adwords’un önerdiği günlük bütçenin altında olabilir. Örneğin bir sigorta reklamı için çok ciddi bütçeler ayıran çok büyük rakipler olabilir.  Ancak siz kendi belirleyeceğiniz bütçe ile farklı stratejiler uygulayarak düşük bütçelerle de verim almanız mümkün. Bu konu için de bize ulaştığınızda sizinle birlikte daha minimalize edilmiş reklam çalışmaları ile verim almanızı sağlayabiliriz.

 

Google’a Vereceğim Reklamdan Ne Kadar Satış Yaparım?

Satış ve Dönüşüm konusunda Google herhangi bir veri, bilgi vermemektedir.  Çünkü satış/dönüşüm oranları  aşağıdaki değerlere göre değişmektedir;

  • Marka Bilinirliği
  • Firma Güvenilirliği
  • Ürün veya Hizmetin Piyasaya Göre Fiyatı
  • Satış Sonrası Destek Bilgisi
  • Ödeme Koşulları
  • İade Koşulları

Hemen İlk Sırada Çıkmak İstiyorum, Bu Mümkün mü?

Bu tabi ki mümkün. Sıralamalar o kelimeye verdiğimiz tıklama başı maliyet teklifi ve o kelimenin kalite puanına göre belirlenmekte.

 

Günlük Bütçemi Harcamak Zorunda mıyım? Bitmezse ne olur?

Günlük harcanan tutarlar toplam ödediğiniz bütçeden düşer. Günlük bütçenin tamamı harcamazsa kalan tutar hesabınızda kalmaya devam eder.

Reklamlarımı sizin yönetmenizi istiyorum, size ne kadar ödemem gerekir?

Biz yönettiğimiz reklamlardan genel bütçe üzerinden bir yüzdesel bir hizmet bedeli almaktayız.

 

 

 

 

 

 

Google reklam kampanyanızın harcadığı bütçeyi, aldığı tıklamayı online panel ile anlık takip edin Google Reklam Harcamalarınızın nereye gittiğini kontrol edin.

 

Reklav ® Kesintisiz Destek Hizmeti

Reklamlarınız hakkında bilgi almak, düzenleme yaptırmak için bize telefon, e-posta ya da canlı olarak skype adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz. Her türlü sorunuzu memnuniyetle cevaplandırmaya hazırız.  Müşteri temsilcilerimiz ve hesap uzmanlarımız her türlü sorunuzu bıkmadan, sıkılmadan yanıtlamaktan memnuniyet duyacaktır.

  • Telefon Desteği    (09:00 – 21:00)    [0322 363 00 90]
  • Whatsapp Desteği   (09:00-21:00)   [Müşteri Temsilcinizden Alabilirsiniz]
  • Skype Desteği   (09:00 – 01:00)        [reklavmedya]
  • Mail Desteği   (09:00 – 01:00)           [info@reklav.com.tr]

 whatsapp-128 skype-icon MetroUI_Mail

Google Reklam Başvuru Formu

    Adınız*

    Epostanız*

    Telefonunuz*

    Mesajınız

    1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (4 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 4,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
    Loading...
    TOP Call Now ButtonŞimdi Arayın