Yıllardır üzerinde durduğumuz ve gelecekte reklamlar şuanki kadar ucuz ve avantajlı olmayacak sözü artık geçerli olmaya başladı . Çok vakit kaybetmeden her işletme ve kobi internetteki yerini sağlam bir şekilde almalı. İnternet reklamcılığı için iyi bir stratejiye sahip olmalı. Her geçen gün ilerleyen gelişmeler günümüzde, arama motorları ve sosyal medya reklamları ile satış ve pazarlamayı

İnternetin yaygınlaşması ve kullanımın artmasıyla, bu alanda da tüketicilere ulaşma çabası artmış, ürün ve hizmet sunanlar kendilerini hedef kitlelerine en etkin ve hızlı şekilde tanıtabilmek için sürekli bir çabanın içine girmiş bulunmaktadırlar. Bunun en etkin yolu tabii ki reklam ile başlamaktadır. İnternette reklamın istenen verimliliği göstermesi için, hazırlık aşamasının doğru strateji ve doğru algoritmaların kullanılması

Dijital dünyanın en fazla kullanılan arama motoru Google, özel olarak geliştirilen tanıtım ve reklam uygulaması Google Adwords ile işletme ve firmalara sanal ortamın en avantajlı içeriğini de beraberinde getirmektedir. Kısa süre içerisinde artış sağlanmasına yol açan bu uygulama, benzersiz alt yapı desteği ile de, e-ticaret alanında faaliyet gösteren firmaların sıklıkla tercih ettikleri reklamcılık çalışmalarının da

Taglar:

Anahtar kelimeler ile tetiklenen, tıklama başına kazanç mantığı ile çalışan Google reklamları net, aynı zamanda da güçlü harekete geçirici mesaj sayesinde hedef kitle tarafından fark edilmenizi kolaylaştırır. Gelişmiş hedefleme yöntemlerinin yanı sıra, yeniden pazarlama gibi özelliklere sahip Google Adwords, yurtdışı ve yurtiçi tanıtım kampanyalarınızı, düşük bütçe ile sürderebilmenizi sağlar. Google arama ağı ve yüzlerce internet

Kobiler Neden Google Reklamları Vermeli

Cumartesi, 17 Eylül 2016

Google AdWords ile KOBİ’ler için reklam vermek en mantıklı ve doğru kararlardan biri olacaktır. Genellikle boşa maliyet ve gereksiz adım olarak görülen reklam verme konusu, KOBİ yöneticilerinin yanlış kararlarından biridir. Özellikle piyasada rakipleriniz varsa, son derece kritik ve faydalı bir adım olacaktır reklam vermek. Televizyon gibi medya aletlerinden daha ucuza mâl olan internet reklamları ile

Ürün ya da hizmet temini için hazırladığınız elektronik ticaret sitenizin internette yer alıyor olması ile birinci aşama tamamlanmıştır. Ancak bu sitenin varlığından kimsenin haberdar olmadığı ve tanıtılması gerekliliği bulunmaktadır; yani reklamının yapılması, sunduğunuz ürün ya da hizmetleri Google’da arayanların sonuçlar bölümünde sizin sitenizi en ön sıralarda görmesi gerekmektedir. Eğer bu tip bir adım atılmazsa; e-

Bilindiği gibi Google, tüm dünyada internet kullanıcılarının en çok kullandığı ve en gelişmiş arama motorudur. Bu kullanım oranının yüksekliği göz önüne alındığında; her alanda hizmet ve ürün arayan kişilere ulaşmak için reklam verme ve arama sonuçlarında en üst sıralarda görünmek de size, işletmenize ya da organizasyonunuza çok büyük avantajlar sağlamaktadır. Bunun için farklı yöntemler ve

Doğru hedef kitle ve coğrafi bölgelere ulaşmak isteyen ürün ve hizmet sunucularının Google arama sonuçlarında ön sıralara olmasını amaçlayan Google Adwords programında istenen başarının yakalanması farklı etkenlerin bileşkesinden oluşmaktadır. Bu bileşenlerin doğru tespit edilip edilmediği, kullanımının verimli olup olmadığı da Google Adwords kalite puanı adı verilen göstergeyle takip edilebilir ve gerekiyorsa; arama sonuçlarında üst sıralarda

Google Adwords ülkemizde en çok kullanılan arama motoru olan Google’ın dünya genelinde aktif olan reklam servisinin adıdır. Adwords, Google’da yapılan arama sonuçlarında listelenen organik sıralamaların dışında reklam sayesinde Google’da ilk sayfada ilk 4 alanda ve en alt 3 alanda işletmenizin, hizmetinizin veya ürününüzün tanıtımını yapmanıza olanak sağlamaktadır. Başlangıçta sadece arama sonuçlarında reklamlar yayınlanıyor olsa da şuanda

TOP Call Now ButtonŞimdi Arayın